فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

پاسخ های فال تاروت

این مقاله به فال تاروت واقعی و رایگان منتقل شد. 
برای حفظ نظرات دوستان، پست باقی خواهد ماند.
 
 

 

نظرات 103 + ارسال نظر
چهرزاد 1387,01,21 ساعت 01:49 ب.ظ

سلام .

سپاس .

اصلا انتظار نداشتم که به این سرعت پاسخ بگیرم .

جدا مرسی .

پیروز باشید .

سلام. موفق باشید.

هما 1387,01,22 ساعت 12:41 ب.ظ

رابطه ی عاطفی ۳برش کد۶۲

فال فقط روز های دوشنبه، چهارشنبه و جمعه.
ضمنا ان کد دو رقمی در روزهای مختلف تغییر می کند و همیشه ۶۲ نیست !!

نازنین 1387,01,22 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام.. ما دانلود کردیم اما کدی ندیدیم..... بگو کجاست دقیقا!!! ممنون میشم!

سلام. کد فقط در روز های دوشنبه، چهارشنبه و جمعه در کنار علامت تاروت در تولبار قرار می گیرد. فردا که جمعه است یک کد دو رقمی مشاهده خواهید کرد.

الهام 1387,01,23 ساعت 08:04 ب.ظ

در مورد زمان بین دوفال می خواستم ازتون بپرسم
آیا میشه هر روز از فال تاروت استفاده کرد؟ شنیدم که بهتره بین دوبار فال گرفتن حتما فاصله زمانی وجود داشته باشه این فاصله چقدره؟

اگر منظورتان در مورد یک نیت بخصوص است که در دوره بلند مدتی امکان دارد انجام شود بهتر است چند ماه صبر کنید. نیت های مختلف محدودیت زمانی ندارند و کلا کارت های تاروت هم مثل بیشتر فال ها، وسیله ای برای تماس با ضمیر پنهان هستند.

زهره 1387,01,24 ساعت 11:52 ق.ظ

از کجا می توانیم معنی کارت ها را بفهمیم ؟

لینک های لازم برای تعبیر فال را در صفحه جواب ها مشاهده می کنید.

نازنین.ع 1387,01,24 ساعت 02:53 ب.ظ

فال من رو پاک کردی؟
پس فال من کو؟من نتیجه ی فالم رو میخوامممممممممممم. :((

حالا من از کجا بفهمم که نتیجه ی فالم چی بوده؟؟
فالم ۳ کارتی بود.
با ۳ برش.
یه روز دوشنبه تقاضا کردم(که یادم نمیاد چندم بود منتهی سری دوم بودیم)

فال ها یک هفته در صفحه باقی مانده و بعد پاک می شوند. در غیر اینصورت باز شدن صفحه به علت حجم زیاد طولانی خواهد شد.

سارا 1387,01,25 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام
میخواستم لطفا بدونم علامت ۲تا ضربدر کنار کارت به خصوصی به چه معناست؟
خیلی ممنون

سلام. یعنی کارت در جهت مخالف بوده.

زهراb 1387,01,29 ساعت 05:39 ب.ظ http://web

سلام ممنون از فالی که برام گرفتین ولی اصلا ربطی به نیتم نداشت

سلام. هر کارتی چندین معنی دارد که با . (نقطه) از یکدیگر جدا شده اند. توجه داشته باشید که برای تفسیر فال تان فقط یکی از ان معانی می تواند کافی باشد.

تهمینه 1387,01,30 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام مرسی از فالهایی که برامون میگیرین.فالهای جمعه ۳۰فروردین جلو اسمها خالیه.
راستی منظورتون از اینکه فال خصوصی نمی گیرم چیه؟ژس این فالهای مارو چه جوری میگیرین؟

سلام. اول تمام اسامی به ترتیب ارسال درج خواهند شد و بعد از چند ساعت جواب فال ها.
منظور از فال خصوصی فالی است که خودم تعبیر و تفسیر کنم.

نازنین-م.ع 1387,01,31 ساعت 01:27 ب.ظ

سلام.
ببخشید اسم دسته ی کارت تارتی که شما استفاده میکنید و شکل هایش رو هم در لینک ها گذاشتید چی هست؟
ممنون از جواب

سلام. همان دسته ای است که تصاویر را در بلاگ مشاهده می کنید.
RiderWaite تاروت

الهه** 1387,02,02 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام میخواستم بدونم وقتی خودم با کارتهای تاروت فال میگیرم (طبق آموزش خودتون در وبلاگ)چطوری بفهمم که کارت در جهت مخالف یا موافق؟
فال عشق چهار کارتی با ۴برش کد۲۸

سلام. بعد از برگرداندن کارت ها، کارت هایی که با شما هم جهت هستند موافق و در جهت مخالف، مخالف هستند.

مهسا 1387,02,03 ساعت 10:05 ب.ظ

خوب هنوز نمیدونم باید کجا نیتم رو بنویسم!؟
اصلا این کدها چیه؟ کد روزا رو چطوری پیدا کنم؟
خوب یه توضیح مفصل تو سایتتون همراه با تصویر بذارین که دیگه کسی مشکل نداشته باشه

شما اگر تولبار را دانلود کرده اید قاعدتا باید یک عدد دو رقمی امروز که چهارشنبه است در کنار علامت تاروت ببینید.
۱- روی علامت تاروت که در سمت راست رادیو قرار دارد کلیک کنید.
۲- پس از کلیک کردن وارد این صفحه که الان مشاهده می کنید می شوید.
۳- تا پایین صفحه به راه خود ادامه دهید!
۴- در پایین صفحه یک عدد لینک طلائی رنگ مشاهده می کنید. (نظرات)
۵- حالا لطف کنید و روی نظرات کلیک کنید.
۶- اگر دوست دارید می توانید نظرات دیگران را بخوانید ولی برای اینکه بتوانید مطلب ارسال کنید باید تا پایین نظرات به راه تان ادامه دهید چون فرم ارسال انجاست!
۷- در مستطیل اول( فرم ارسال ) که نوشته است نام:
یک نام مستعار که توسط خودتان قابل تشخیص است بنویسید. ترجیحا از یک حرف یا عدد اضافی هم استفاده کنید. فرضا اگر بنویسید مهسا شاید در مجموع ۴ تا مهسا در لیست اسامی وجود داشته باشد و متوجه نمی شوید کدام فال به شما تعلق دارد ولی اگر فرضا بنویسید مهسا-۷ یا مهسا- ن انوقت براحتی متوجه می شوید.
۸- در مستطیل بعدی که نوشته است وب/وبلاگ :
لطف کنید چیزی ننویسید مگر اینکه وبسایت یا بلاگ که متعلق به خودتان است دارید که در اینصورت می توانید ادرس انرا در این مستطیل قرار دهید. ((لطفا ایمیل ادرس در این مستطیل ننویسید))
۹- در مستطیل بزرگی که در پا یین قرار دارد این چیزها را بنویسید:
- نیت بطور خلاصه( البته اگر مایل هستید )
- نوع فال و تعداد برش.
- حالا لطفا یک لحظه به تولبار نگاه کنید و ببینید ان عدد دو رقمی که در مجاورت علامت تاروت قرار دارد چیست. ان عدد را هم به مطلب ارسالی اضافه کنید.
یک نمونه :
نام: حمید-۲۲
در مورد شغل جدید. فال ۳ کارتی با ۴ برش **
ان عدد دو رقمی که در کنار علامت تاروت می بینید به جای ** قرار می گیرد مثلا دفعه قبل( دوشنبه ) عدد ۲۸ بود ( امروز عدد دیگری است! ). حالا وقتی که ۲۸ بود ( دوشنبه قبل!) نمونه بالا می تواند به این شکل باشد:
نام: حمید-۲۲
در مورد شغل جدید. فال ۳ کارتی با ۴ برش ۲۸
امیدوارم این توضیحات تا حدودی بتواند کمک تان کند.

سپ.د 1387,02,05 ساعت 09:31 ق.ظ

سلام وخسته نباشید.
واقعا ممنون از بابت فالهایی که می گیرین و وقتی که میگذارین .
سایت و تولبارتون هم خیلی جالبه .
بازهم ممنون ومتشکر.

سلام. با حمایت شما دوستان هر روز بهتر خواهد شد. ممنون از لطف تان و موفق باشید.

سارا* 1387,02,06 ساعت 08:16 ب.ظ

سلام
از بابت زحمتی که بهتون میدیم از طرف همه ازتون تشکر میکنم.
مرسی

سلام. از لطف و محبت تان خیلی متشکرم.

farid/k 1387,02,11 ساعت 09:08 ق.ظ

dooste aziz samimaneh azat mamnoonam..kamale tashakor ro daram be kahtere zahmatetoon

از لطف تان بی نهایت ممنونم. موفق باشید.

پوری 1387,02,11 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام مجدد . در مورد جواب فال هایی که به ما می دهید ،‌من نمی توانم خوب تشخیص دهم که چه باید بکنم در رابطه با نیتم .

سلام. نیت خود را با موقعیت و معانی کارت ها ترکیب کنید. اگر نمی توانید بخوبی ترکیب کنید از فال های یک کارتی یا ۳ کارتی که اسان تر هستند استفاده کنید.

لی لی و مینو خانم 1387,02,12 ساعت 12:25 ق.ظ

سلام
از بابت زحمتتون ازتون ممنونیم.

سلام. خواهش می کنم.

مهسا 1387,02,12 ساعت 01:22 ب.ظ

واقعا ممنون از سایتتون و همچنین از زحمات شما عزیزان

از لطف تان بی نهایت ممنونم.

سونیا 1387,02,12 ساعت 09:34 ب.ظ

سلام
ممنون از لطفتون
در فال تاروت ترکیب کارت ها در کنار هم معنی خاصی میتونه داشته باشه مثل فال ورق که ترکیب بعضی ورق ها معنی خاصی دارن؟

سلام. تکرار کارت ها می تواند معنی دیگری داشته باشد. لینک تکرار کارت ها به انگلیسی در بلاگ دوم من قرار دارد که در صورت علاقه می توانید مراجعه کنید. موفق باشید.

نازنین-رز 1387,02,13 ساعت 06:19 ب.ظ

می خواستم بدونم آیا تاروت ایتالیایی با تاروت معمولی فرق داره و اگر بله ، فرقش چیه
ممنون

اگر اشتباه نکنم ، تعداد کارت ها و معانی یکسان بوده و فقط طرح روی کارت ها فرق دارد.

فاطیما 1387,02,14 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام واقعا خسته نباشی حمید جان

سلام فاطیما جان. ممنون از لطفت.

زهرا 054 1387,02,24 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام
خیلی ممنون ار بابت فال واقعا لطف کردید
می شه لطفا بگید عددی که کنار فال می نویسید چیه ؟
مثل 5ع؟

سلام. ۵ ع یعنی ۵ عصا.

پانته آ 1387,02,26 ساعت 09:59 ق.ظ

سلام و ممنون از پاسخ شما برای تخمین زمان روز دوشنبه.من سایت رو مطالع کردم.جواب فال من ۶ عصا بود.یعنی هفته ششم تابستون؟(درست متوجه شدم؟)

سلام. بله درست متوجه شدید.

فاطیما 1387,02,31 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام.خواستم یه سلامی عرض کنم.خوبی حمید

سلام فاطیما جان. از لطفت یک دنیا ممنون.

آزیتا 1387,03,03 ساعت 03:38 ب.ظ

درود راستش اصلا دوست ندارم باعث زحمت شما شوم نیت من این بود که عاقبت رابطه ی من و با طرفم چه می شود نوباوه شمشیر آخرین کارت راستش نفهیمدم اگر ممکن است این لطف را در حق من بکنید و جواب را بگید بسیار سپاسگزار می شوم ممنون

سلام. به تصویر کارت با دقت توجه کنید.

آزیتا 1387,03,04 ساعت 08:21 ق.ظ

سلام من به عکس هم توجه کردم شاید در نهایت ما مبارزه و جنگ و دعوا داریم نمی دانم و شاید هم فرد جدیدی است این نوباوه به هر حال حتما قسمت نیست من بفهمم. سپاسگزارم

سلام. برای هر جنگ و دعوایی حداقل دو نفر لازم است. هیچکس با خودش دعوا نمی کند. در این تصویر فقط یک نفر مشاهده می شود.

فریبا ۲ 1387,03,07 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام خسته نباشید از اینهمه زحمتی که می کشید سپاس گذارم امیدوارم موفق باشید و از اینکه تونستم با این سایت آشنا بشم از وسط هزاران هزار اسم و مشخصه ای که توی جستجو گر گوگل بود به این صفحه رسیدم خوشحالم این و به حساب خوش شانسی می گذارم بازم ممنونم جواب خودم و گرفتم بی نهایت ممنونم

سلام. در واقع خوش شانسی من است که بازدید کنندگانی مثل شما دارم. متقابلا برایتان ارزوی موفقیت کرده و همیشه در خدمت تان هستم.

farid 1387,03,09 ساعت 02:20 ق.ظ

salam agha hamid ...bad az modatah omadam faghat arze adaby konam dooste aziz.b mozad baray e ma khily zahmat keshidy azat khily mamnoonam va inke falat javabeshoono dadan ...nomrat 20

سلام فرید جان. خیلی لطف داری.

آتنا 1387,03,14 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام چه طورین؟
می خواستم بدونم فرق فال تاروت یک کارتی با بقیه چیه؟ یعنی فال یک کارتی با تخمین زمان متفاوته؟
شاد باشین

سلام. حالم خوب است و ممنون از لطف تان. فال یک کارتی با تخمین زمان تفاوت دارد هرچند تخمین زمان هم با یک کارت انجام می شود.
فال یک کارتی برای هر نوع نیتی مناسب است و تفسیر ان بخصوص برای مبتدیان راحت تر است.

آتنا 1387,04,12 ساعت 03:18 ب.ظ

حمید خان سلام
متاسفانه مدتیه که کد در روزهایی که شما زحمت می کشید برای فال آنلاین؛ توی تولبارم دیده نمی شه!
مشکل کجاست؟

سلام. تولبار را رفرش کنید ( Refresh Toolbar ) که در سمت چپ تولبار قرار دارد. اگر مشکل حل نشد لطفا مجددا به من اطلاع دهید.

س دن 1387,04,17 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام .خوب هستین؟یه سوال داشتم برای تخمین زمان میشه از روی همون فالی که گرفتیم(مثلا سلتیک کراس)بعضی زمانها رو فهمید یافقط از همین فالی که جداگانه وفقط برای تخمین زمان هست می تونیم زمان بعضی چیزها رو بدونیم.ممنون میشم راهنمایی م کنین.

سلام. ممنون از لطف تان. جداگانه و فقط برای تخمین زمان.

بهناز ۶۴۳ 1387,04,24 ساعت 09:57 ق.ظ

سلام
امروز دوشنبه ۲۴ تیر هست اما هیچ کد دو رقمی کنار علامت تاروت نیست
تولبار رو دانلود کردم اما کدی نمی بینم
یه فال تاروت ۴ کارتی می خوام به نیت ازدواج
۴ کارتی برای ازدواج بین خودم و (ح)

سلام. در کنار علامت تاروت نوار ابی رنگی وجود دارد که کد تاروت بصورت عبوری در ان مشاهده می شود.

آتنا 1387,04,26 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام
من هر چی رفرش پیدا کردم توی صفحه اتجام دادم ولی هیچ فرقی نکرد و مشکل همچنان ادامه داره
شاد باشین

سلام. به اپشن که در پایین رفرش قرار گرفته مراجعه کنید و اگر بطور اتفاقی Ticker از تولبارتان حذف شده ، انرا اضافه کنید. موفق باشید.

آلما 1387,06,04 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام آقا حمید خسته نباشید
مشکل منم نوشته نشدن کد کنار قسمت تاروت هستش رفرش هم کردم ولی نشد لطفا بگید از کدام قسمت باید تیکر را اضافه کنم

سلام. کلا تیکر فقط در روز های فال وجود دارد و در پایان همان روز حذف می شود. برای اضافه یا حذف کردن تیکر و دیگر اجزای تولبار، بر روی مثلث کوچکی که در کنار گل سمت چپ تولبار مشاهده می شود کلیک کرده و سپس Options را انتخاب کنید.

صدا 1387,06,26 ساعت 06:26 ب.ظ

سلام حمیدجان خوبین؟
ببخشید می خواستم ببینم فال تاروت تا چه حد می تونه واقعیت داشته باشه؟اصلا واقعیه یا یه فال سرگرمی مثل بقیه فال هاست؟
البته قصد جسارت ندارم.مرسی

سلام و ممنون از لطف تان. فال تاروت هم مثل تمام فال های دیگر فقط جنبه سرگرمی دارد و نباید جدی گرفته شود.

بهناز۶۴۵۲ 1387,08,22 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام امروز چهارشنبه است.شما کدی می بینید؟.ماکه ندیدیم-هیچ روزی ندیدیم-ولی خیلی سایت خوبی کلی از مطالب استفاده می کنیم-
مرسی

سلام. بلاگ مدتی توقف داشت. بر می گردم.

مرسده 1387,08,23 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام من ۳شنبه کدی برای فال تاروت ندیدم دیگه ۳شنبه ها فال نمیگیرین؟
اخه هنوز جواب فال ۱۷ابان رو هم ندادین

سلام. خیر

فاطیما 1387,08,24 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام حمید-چرا کد نداره تولبار؟من فال میخوام .یه فال عاطفی با ۳ برش .واسم بگیر

سلام فاطیما. ای بابا ، کد چیه؟ شما دستور بده.

لیلاـ۴۱ 1387,08,24 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام خسته نباشید
فال ۴کارتی با ۵ برش۰۱
میخاستم ببینم احسان دوباره به من زنگ میزنه؟

سلام. فال تلفن بزودی به فال ها اضافه خواهد شد. صبر داشته باشید.

لی لی 1387,08,25 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام؛آقا حمید چرا جواب فالهای ۱۷رو ندادین؟

منیر 1387,08,29 ساعت 08:55 ق.ظ

سلام، قبلش بابت سایتی به این زیبایی ممنون.
اما این دفعه آخر برخلاف همیشه جواب ظاهرا داده نشده، گفتم شاید چیزی شده. امیدوارم حالتون خوب باشه و براتون مشکی پیش نیومده باشه. همیشه موفق باشید.

سلام. مشکل غیر منتظره ای پیش امد که برطرف شد. بر می گردم.

دلشکسته 1387,09,05 ساعت 12:20 ق.ظ

من و می خواد و رابطمون خوب می شه؟

خدا کنه!!

ماه 1387,09,10 ساعت 03:01 ب.ظ

سلام ببخشید با این تولبار چه جوری میشه فال گرفت؟
من که نتونستم میشه توضیح بدین؟
من روی مسطتیل که نوشته شده Tarot کلیک کردم اما جوابی ندیدم فقط این لینک باز شد
http://www.falgir.blogsky.com/?PostID=272

خرمالو 1387,09,13 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام
چرا سایت تون اژ دیت نمی شه و از هنوز فالهای ۱۷ابان رو هم نگفتین؟مرسی

سلام. دوباره اپدیت میشه. حسابی مشغول بودم.

فاطیما 1387,09,14 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام خوبی کجایی بابا جواب منم که نمیدی؟لالقل یه فال بگیر.من که از این پادشاه چوبدست ناامید شدم.اما انگاری تو هنوز نا امید نشدی.حالت که خوبه ؟ مشکلی که نداری؟

سلام. حالم خوبه. تو هنوز به امید پادشاه چوبدستی؟!!

ساناز 1387,09,15 ساعت 12:06 ب.ظ

امروز جمعه ست ولی هیچ کدی نیست.توی اون نوار آبی فقط ۵ تا نقطه به شکل عبوری دیده میشه.
یک فال تخمین زمان میخوام

فاطیما 1387,09,18 ساعت 08:14 ب.ظ

کجاییی تووووووووووووووووووووووو

همین دور و برا!!

ویدا 1387,09,22 ساعت 08:15 ب.ظ

سلام حمید جان.خوبی؟
به چه دلیل این همه وقت که سری به سایت نزدی؟

سلام ویدا جان. گرفتار بودم. بر می گردم.

عاطفه 1387,09,24 ساعت 05:18 ب.ظ

در مورد عشقم می خوام بدونم

نرگس 1387,09,27 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام شما هر سال ادرس ایمل هایی رو که فال سال میلادی جدید رو می خواستند می گرفتید .امسال هم بله ؟

سلام. امسال خیر!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد