فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

برنامه های بعدی

علائم فال ای چینگ

توضیحات لازم برای انجام فال ای چینگ

تکمیل علائم فال چای

نظرات 7 + ارسال نظر

یا علی مدد
از مطالب زیبای شما خیلی ممنونم
لطفا از سایت من بازدید کنید اگر نظر دهید بسیار سپاسگزارخواهم بود
www.tantaremajzoub.com
یا علی مدد

سلام دوست عزیز. از لطف تان بی نهایت متشکرم و از سایت جالب تان دیدن کردم. موفق باشید.

[ بدون نام ] 1386,10,11 ساعت 01:06 ب.ظ http://mina10sa

سلام
سایتتون خیلی بده
چون از زمینه مشکی استفاده کردید و متن ابی
هیچی معولم نیت و واضح هم نیست

فاطیما 1386,10,11 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام حمید خوبی.یه فال واسم میگیری.نیتم در مورد کار و وضعیت مالی هست.زود زود.خوب .مرسی

سلام فاطیما. دوباره رفتی ولخرجی کردی و من باید فال وضعیت مالی بگیرم!

فاطیما 1386,10,12 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام.نه بابا.پولم کجا بود ولخرجی کنم.میخوام ببینم وضعم خوب میشه که ولخرجی کنم

فاطیما 1386,10,15 ساعت 11:58 ب.ظ

سلام.فالم گرفتی حمید

سلام. نه ولی دعا می کنم وضع مالیت خوب بشه. اگر دعا مستجاب شد سهم من را فراموش نکن لطفا.

طناز 1386,10,17 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام حمید جان چطوری ؟ در چه حالی ؟ من از طرفدارایه قدیمی و پرو پا قرص وبلاگت هستم. دوستون دارم

سلام طناز جان. نمی دانم از این همه محبتت چگونه تشکر کنم.
واقعا از لطفت ممنونم.

مریم 1386,10,23 ساعت 08:24 ب.ظ

سلام.ممنون از بابت طالع بینی ۲۰۰۸

سلام. ممنون از لطف تان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد