فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال امروز

نظرات 13 + ارسال نظر

دوست عزیز
من لینک شما را با عنوان فال و طالع بینی قرار دادم
لطفا متقابلا اقدام کنید

سلام دوست عزیز. اقدام کردم. موفق باشید.

عسل 1386,09,13 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام وبت عالی است

متشکرم.

مینا 1386,11,02 ساعت 03:30 ب.ظ

چه سایتی دارید که نظرم جمع می کنید بعدش هم همیشه نظرهایی که به نفعتونه نشون می دید دیگه زرنگها

کلا اگر نظر توهین امیز و یا از روی حسادت و عقده های شخصی باشد درج نخواهد شد چون خواندنش برای دیگر بینندگان هیچ ارزش و اهمیتی ندارد. این قبیل افراد معمولا قصد توهین دارند ولی چون مطمئن نیستند که نظر مستقیما درج می شود یا احتیاج به تایید دارد، اول یک نظر خالی و بدون مطلب ارسال می کنند که در این مورد تحقیق کنند ! ( تقریبا شبیه کاری که شما هم کرده اید!! ). بعد از اینکه در مورد احتیاج به تایید مطمئن شوند سعی می کنند از در دیگری وارد شوند.
در این وبلاگ نفع یا ضرری وجود ندارد و فقط برای سرگرمی افرادی که به فال و این قبیل مسائل علاقه دارند بوجود امده. ان اگهی که در بالای صفحات مشاهده می کنید متعلق به بلاگ اسکای است که این سرویس ارزشمند را در اختیارمان قرار داده و فکر نکنید چیزی گیر من می اید!
اگر شخصی هفته ای یک بار به خانه شما امده و قسمت هایی از خانه را بطور مجانی برایتان نظافت کند، ایا برای زحمتی که کشیده از او تشکر می کنید و یا برای اینکه فرضا دستشویی را تمیز نکرده می گویید : فقط جاهایی را تمیز می کنی که به نفعت است ؟!!!
شاید هم از ان قبیل افرادی باشید که تهدید به اخراجش می کنید ؟

مثله هیچکس 1386,12,10 ساعت 08:45 ق.ظ http://manba4u.blogfa.com

سلام دوسته من عالیه عالی
فقط یه خواهش دارم عزیزم نمیشه اینهارو که به انگلیسی یا روسی هست ترجمه کنی ؟
خیلی حرصم در میاد میرم میبینم نمیشه خوند
انگلیسیرو میتونم ترجمه کنم ولی خب اکثر شبا میام منم خوابم
میدونیکه
مرسی عزیزم
بای

سلام. اگر چند تا مترجم استخدام کنم شاید این مطالب ترجمه شوند البته به شرطی که شما هزینه اش را متقبل شوید!
ضمنا اطلاع نداشتم که مطالب روسی هم در این بلاگ وجود دارد!

علی و عطیه 1387,02,02 ساعت 08:59 ب.ظ

خیلی جالب بود فقط صفحه تیره است

خیلی متشکرم از نظرتان. اگر دوستان لطف کنند و پیشنهادات خود را در مورد رنگ زمینه مطرح کنند حتما رنگ و طرح زمینه را عوض می کنم.

آرزو -علی 1387,05,29 ساعت 08:54 ق.ظ

سلام خسته نباشید واقعآ خسته نباشید اتفاقآ به نظر من صفه کمی مرموز بود و من خیلی حال میکنم باحاش.

سلام. ممنون از لطف تان.

به تو چه 1387,08,22 ساعت 10:32 ق.ظ http://www

خاک تو سرتون با این فالتون

اگر با خاک بر سر من شدن ترشیدگی شما برطرف می شود، خاک برسرم!!

مرضیه 1388,01,02 ساعت 12:39 ق.ظ

خیلی خوبه موفق باشی به اونهایی که توهین میکنن اهمیت نده

سحر 1389,01,14 ساعت 08:10 ب.ظ

سلام دوست خوبم
بسیار عالی و خوب بود امیدوارم موفق باشی

سمیرا 1389,06,04 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام دوست عزیز
فال تاروت که نمیاره
این فال رو چطور باید بگیریم!!!!!!!!!!!!!

سلام. لطفا بیشتر توضیح دهید.

س.ام 1389,07,16 ساعت 02:46 ب.ظ http://fionna4@yahoo.com

سلام واقعا چه سایت باحال و خوبی دارید
من هر وقت در مورد فال و طالع بینی تو گوگل سرچ می کنم
تنها سایت خوبی که پیدا میکنم سایت شماست
در ضمن رنگ صفحتون هم مناسب اینجور مسائله
خیلی از جوابایی که به بعضی ها میدی حال میکنم ممنون از
مطالب خوبتون خوبتون به نظر من سایتتون جالب تر هم میشه
اگه که مطالب مختلف و سرگرم کننده ای هم بظارید

ویدا 1389,10,28 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.faramoshshde777.blogfa.com

سلام
ایول خیلی پایه جواب میدی خوشم اومد بهت امیدواد شدم
خواستی سر بزن

نازی 1389,11,14 ساعت 12:52 ب.ظ

سلام.فایل عالیه فقط رنگ صفحه اعصاب خردکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد