فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

فال، طالع بینی، فال تاروت، فال ازدواج، فال قهوه، فال ورق، فال امروز،فال چای، فال طاس

فال,فالگیری,طالع,طالع بینی,انواع فال,سایت فال,فال تاروت,تاروت,فال قهوه,فال عشق,فال ورق,فال طاس,فال ازدواج,فال ابجد,فال ماه تولد,فال روز,فال چای,رایگان,تاروت کبیر,تاروت صغیر,فال تاروت کبیر,فال تاروت رایگان

بیو ریتم

بیو ریتم یا به عبارتی چرخه زندگی از سه سیکل ( دوره تناوبی ) اصلی تشکیل می شود. این سه سیکل در ابتدای زندگی از صفر شروع شده و پس از صعود کردن و رسیدن به حداکثر مقدار ممکن ، مجددا به سمت پایین سقوط می کنند. در هنگام سقوط نیز با رسیدن به حداقل مقدار ممکن ، صعود بعدی اغاز شده و این چرخش به همین روال به کار خود ادامه می دهد. برای مشاهده نمودار ها، ابتدا تاریخ تولد خود را وارد کرده و سپس بر روی Calculate کلیک کنید. دقیقه و ساعت تولد اهمیت زیادی ندارند. همچنین به نام نیز احتیاجی نیست. پس از دریافت نتیجه، سه سیکل اصلی را همراه با شکلک هایی در کنار انها در یک مستطیل مشاهده می کنید که عبارتند از :    

سیکل عاطفی. ( نمودار قرمز رنگ )

سیکل ذهنی که در بر گیرنده تمام مسائل مربوط به فکر و ذهن است. ( نمودار ابی رنگ )

سیکل فیزیکی که نشان دهنده شرایط بدنی و سلامتی است. ( نمودار سبز رنگ ) 

همچنین چهار شاخص دیگر که اهمیت کمتری دارند را در مستطیلی دیگر مشاهده خواهید کرد که عبارتند : 

Spiritual - روحی و معنوی

Awareness - هشیاری

Aesthetic - خوش طبعی

Intuition - خلاقیت

سه نموداری که در پایین صفحه قرار می گیرند به ترتیب عبارتند از :

نمودار ۴ هفته - از دو هفته قبل تا دو هفته اینده که امروز ( TODAY ) در وسط نمودار قرار دارد

نمودار ۱۴ هفته اینده

نمودار ۲۸ هفته که ادامه نمودار دوم ( ۱۴ هفته ) است  

   


نظرات 19 + ارسال نظر
الهام 1386,05,24 ساعت 12:41 ق.ظ

جالب بود اما بیشتر درباره اش توضیح بدید


قربان شما

حتما.

sadaf 1386,06,19 ساعت 08:24 ب.ظ

matlabe jalebi bood.lotfan begid ke incalculate koja hast ta ma roosh klik konim.yani be ghole doostemoon tozihe bishtari bedin.mamnoon

سلام. ان کلمه کاملا مقابل چشم قرار دارد و با کمی دقت خواهید دید.

sadaf 1386,06,20 ساعت 01:51 ب.ظ

ممنون ۰دفعات قبل که بیو ریتم را باز می کریم اصلا صفحه سفید رنگ نبود اما حالا هست!!!!!!!!!!!!!!

احتمالا مشکل از کامپیوتر شما است!!!!!!!!!!!
از اینجا که من امتحان می کنم همه چیز درست است.

[ بدون نام ] 1386,08,18 ساعت 10:52 ب.ظ

سلام
ببخشید من می خواستم بیو ریتم منو دربیارید و توضیحی در مورد اون برای من بفرستید ممنون می شم
۳۰/۳/۱۹۹۱
ساعت تولد رو هم نمی دونم

سلام. بیو ریتم قابل ارسال نیست و می توانید با وارد کردن تاریخ تولد خود، ان را مشاهده کنید. موفق باشید.

anahita 1386,09,11 ساعت 12:41 ق.ظ

salam rastesh man dorost motevajeh nashodam bioritm baraye chi hast va che karbordi dare age momkene tozihe bishtari bedid mamnoon

سلام. بیو ریتم حالت یا وضعیت شما را در موارد مشخص شده ( فکری، احساسی و غیره ) نشان می دهد. مورد مصرف بیو ریتم این است که در مواردی که منحنی از نیمه کمتر است، بیشتر مراقب باشید فرضا اگر منحنی جسمی یا فیزیکی از حد متوسط کمتر است بهتر است در ان روز از کار هایی که به فعالیت بدنی شدید نیاز دارند خودداری کنید چون ممکن است زود خسته شوید. در مورد احساسی اگر منحنی از نیمه کمتر باشد نشان دهنده غمگینی، زود رنجی و احساساتی از این قبیل است که در نتیجه در ان روز یا دوره باید از مشاجره و یا مسائلی که در انها احساسات دخالت دارند تا حد امکان خودداری کنید. فرضا اگر برای یک شغل جدید باید با شخصی مصاحبه ای داشته باشید بهتر است ان را در روز یا دوره ای انجام دهید که منحنی های فکری، احساسی و فیزیکی بیشتر از حد متوسط و ترجیحا در حالت حداکثر باشند. امید وارم این توضیح تا حدودی مفید باشد. موفق باشید.

anahita 1386,09,20 ساعت 03:55 ق.ظ

mamnoon tozihe khoobi dadid.movafagh bashid

jonquil 1386,11,24 ساعت 11:44 ق.ظ

thanks-Have a nice day

سیب 1386,11,28 ساعت 10:13 ق.ظ

من نمی دونم کجا باید وارد کنم

حمید 1386,11,28 ساعت 05:54 ب.ظ http://i27.tinypic.com/2en6vdi.jpg

سلام سیب. اگر روی (وب) در همین نظر، کلیک کنی تصویر قسمتی که باید اطلاعات تولد را وارد کنی قابل مشاهده است. موفق باشی.

مهشید 1387,02,13 ساعت 10:15 ب.ظ

خیلی سرگرم کنندست.mrc

سارا 1387,03,18 ساعت 11:20 ق.ظ

سلام
ببخشید من هر کاری می کنم نمیتونم اون صفحه رو بیارم و اون راهی هم که گفتین رفتم اما نشد، به صورت یه عکس میاد نمی تونم کاریش کنم
لطفا کمکم کنین!!!!!

سلام. متاسفانه اصلا متوجه نمی شوم منظورتان چیست. کدام صفحه؟ کدام راه؟ کدام عکس؟ بیشتر توضیح دهید.

toktam 1387,04,09 ساعت 08:03 ق.ظ

salam man koja bayad beram beram tarikhe tavalodamo vared konam
ممنون میشم راهنمائم کنین

سلام. لطفا به توضیح حمید در نظرات همین مقاله توجه کنید.

نسیم 1387,04,15 ساعت 06:12 ب.ظ

سلان
خسته نباشید
من وقتی روی کلمه وب کلیک می کنم صحفه ای که باز میشه که من تاریخ تولدم رو توش بنویسم مشکل داره و تاریخ ها رو نمی شه عوض کرد
مرسی

سلام. تاریخ تولد را در بیوریتم بلاگ وارد کنید. ان تصویر فقط برای مشخص کردن قسمت وارد کردن تاریخ است.

نسیم 1387,04,21 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام
حقیقت من متوجه راهنمایی شما نشدم میشه دقیق به من بکید برای گرفتن نمودار بیوریتمم چه طور عمل کنم
ممنون از لطفتون

سلام. حقیقتا من هم متوجه نمی شوم که چه چیزی در این بیوریتم تا این حد پیچیده !! و غیر قابل درک است. حداقل دقیقا توضیح دهید مشکل تان چیست.

مائده 1387,05,10 ساعت 05:02 ب.ظ

سلام. با توجه به سایر نظرات من فکر میکنم مشکل من مشکل خیلی از دوستان هست.من قبلاً بیوریتم رو برای خودم گرفتم اما حالا وقتی این صفحه رو باز میکنم فقط بخش توضیحات به زبان فارسی میاد و صفحه سفید رنگی که اطلاعات رو وارد می کردیم نمایش داده نمیشه و من حتی از روی صفحه ای که قبلاً SAVE کرده بودم این رو انجام دادم اما باز هم نمودارها نمایش داده نمیشه.این مشکل مربوط به بقیه فالها هم میشه مثل فال قهوه که فقط توضیحات وجود داره اما نمیشه فال گرفت.یعنی قسمت مربوط به وارد کردن اطلاعات و حتی کلیک کردن در اکثر فالها مشخص نیست.

سلام. بعضی اوقات باید صفحه را یکبار رفرش کنید و بعضی اوقات از سایت پشتیبان ایراد پیدا می کند. فال قهوه و بعضی فال های دیگر از قبیل فال طاس فقط اموزشی هستند و بصورت انلاین انجام نمی شوند.

[ بدون نام ] 1387,07,06 ساعت 12:02 ب.ظ

سلام من نمی تونم تاریخ تولدمو وارد کنم صفحه قفل کرده و تاریخش عوض نمیشه.

سلام. صفحه را تازه کنید.

فاطمه 1387,10,11 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام.
امیدوارم همیشه خوش باشید که مارو به زندگی امیدوار
میکنید...
دوستار شما فاطمه

ماری جو 1388,01,14 ساعت 06:16 ب.ظ http://www.mary

سلام میشه به من اعتماد به زندگی بدهید . مرسی

sepid 1388,02,17 ساعت 10:21 ب.ظ

age gofti koja tarikhe tavalodo vared koniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim????

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد